Klantbewustzijn

Drie tips voor een hoger respons van klanten

Drie tips voor een hoger respons van klanten

Een van de meest gestelde vragen bij klantenonderzoek is: hoe verhoog ik de respons? Lees hier drie adviezen die werken.  


Customeyes 17 maart 2021
Drie tips voor het stimuleren van klantbewustzijn binnen jouw organisatie

Drie tips voor het stimuleren van klantbewustzijn binnen jouw organisatie

Hoe stimuleer je klantbewustzijn en klantgerichtheid binnen jouw organisatie? De drie belangrijkste tips op een rij.


Thaiza Kwas 04 maart 2021
Is customer intimacy de beste klantstrategie voor jouw organisatie?

Is customer intimacy de beste klantstrategie voor jouw organisatie?

Customer intimacy wordt door verschillende organisaties als dé ultieme klantstrategie gezien. Is dat eigenlijk terecht? En is deze klantstrategie betaalbaar?


19 augustus 2019
Met zo’n cultuur wordt klantgerichtheid nooit wat!

Met zo’n cultuur wordt klantgerichtheid nooit wat!

Wat moet je doen om mensen klantgerichter te maken die al jaren hun werk op een bepaalde manier doen? Deze inzichten kunnen je helpen.


Hans Hylkema 21 maart 2019
Is de professional de volgende witte neushoorn?

Is de professional de volgende witte neushoorn?

Iedere klant wil te maken hebben met professionals, want die krijgen het werk gedaan. Maar de professional van nu is anders dan die van tien jaar geleden.


Customeyes 22 maart 2018