Klantbewustzijn

Is customer intimacy de beste klantstrategie voor jouw organisatie?

Is customer intimacy de beste klantstrategie voor jouw organisatie?

Customer intimacy wordt door verschillende organisaties als dé ultieme klantstrategie gezien. Is dat eigenlijk terecht? En is deze klantstrategie betaalbaar?


19 augustus 2019
Met zo’n cultuur wordt klantgerichtheid nooit wat!

Met zo’n cultuur wordt klantgerichtheid nooit wat!

Wat moet je doen om mensen klantgerichter te maken die al jaren hun werk op een bepaalde manier doen? Deze inzichten kunnen je helpen.


Hans Hylkema 21 maart 2019
Is de professional de volgende witte neushoorn?

Is de professional de volgende witte neushoorn?

Iedere klant wil te maken hebben met professionals, want die krijgen het werk gedaan. Maar de professional van nu is anders dan die van tien jaar geleden.


Paul van Schie 22 maart 2018
Klantwaarde-maandoverzicht maart

Klantwaarde-maandoverzicht maart

De meest gelezen blogs van de afgelopen tijd. Met de laatste issues rondom klantgerichtheid en klantwaarde vergroten. 


Paul van Schie 09 april 2015
Verrast een berg, kost een beetje

Verrast een berg, kost een beetje

Dankzij Starbucks drink ik mijn koffie het liefst met mijn naam en een smiley op de cup. Klanten willen niet meer bediend worden, maar verrást. Hoe doe je dat? 


Paul van Schie 26 maart 2015