Klantbewustzijn

De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 2: Verliezen in data

De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 2: Verliezen in data

Wat zijn de don’t’s van een klanttevredenheidsonderzoek? Hoe maak je van jouw klantenonderzoek wél een succes? Deel 2: De verleiding om je te verliezen in data.


Niels Dekker 03 november 2022
De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 1: Te snel een groot en gedetailleerd onderzoek

De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 1: Te snel een groot en gedetailleerd onderzoek

Wat zijn de don’t’s van een klantenonderzoek? En hoe zorg je er voor dat jouw klantenonderzoek wél een succes wordt? Deel 1: Te snel een t groot onderzoek doen.


Niels Dekker 27 oktober 2022
Is customer intimacy de beste klantstrategie voor jouw organisatie?

Is customer intimacy de beste klantstrategie voor jouw organisatie?

Customer intimacy wordt door verschillende organisaties als dé ultieme klantstrategie gezien. Is dat eigenlijk terecht? En is deze klantstrategie betaalbaar?


Customeyes 09 maart 2022
Klantgerichtheid als middel om klantwaarde te creëren

Klantgerichtheid als middel om klantwaarde te creëren

Organisaties hebben moeite om klantgerichtheid intern te verankeren. De klantgerichtheidsladder helpt je hierbij.


Thaiza Kwas 02 februari 2022