Klantenbinding

5 tips voor betere klantenbinding

5 tips voor betere klantenbinding

De loyaliteit van de klant staat centraal als het gaat om klantenbinding. We geven je handvatten over het loyaler maken van de klant om een betere klantenbinding te creëren.


Customeyes 15 maart 2022
Klantenbinding als winstgevende succesfactor

Klantenbinding als winstgevende succesfactor

Klantenbinding als winstgevende succesfactor: Investeren in klantenbinding en klantloyaliteit biedt u de zekerheid die u zoekt. Maar hoe pakt u dit aan?


Customeyes 17 februari 2022
Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 3 & 4)

Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 3 & 4)

Een klantenonderzoek is pas echt effectief als je de resultaten gebruikt om te verantwoorden, verbeteren of vernieuwen. Hoe zorg je ervoor dat je inzichten opvolging krijgen en leiden tot klantenbinding?


Michiel de Snaijer 20 november 2020
Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 1 & 2)

Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 1 & 2)

Onder klantenbinding wordt verstaan dat je als organisatie zorgt voor het behoud van bestaande klanten en het verhogen van hun bestedingen door het ontwikkelen van klantenloyaliteit.


Michiel de Snaijer 16 november 2020