Veel organisaties staan momenteel voor een grote uitdaging. Stijgende energiekosten zijn helaas aan de orde van de dag. Hoe stel je je toekomstige omzet veilig? Investeren in klantloyaliteit en klantenbinding is een manier om wat meer zekerheid te krijgen op de middellange termijn.
De loyaliteit van de klant staat centraal als het gaat om klantenbinding. We geven je handvatten over het loyaler maken van de klant om een betere klantenbinding te creëren.
Klantenbinding is het behoud van bestaande klanten en het verhogen van hun bestedingen door het ontwikkelen van klantenloyaliteit. Maar hoe pak je dit aan?
Klantenbinding als winstgevende succesfactor: Investeren in klantenbinding en klantloyaliteit biedt u de zekerheid die u zoekt. Maar hoe pakt u dit aan?
Een klantenonderzoek is pas echt effectief als je de resultaten gebruikt om te verantwoorden, verbeteren of vernieuwen. Hoe zorg je ervoor dat je inzichten opvolging krijgen en leiden tot klantenbinding?