Klantenonderzoek

Van SLA naar XLA: de verschuiving van prestatie naar beleving

Van SLA naar XLA: de verschuiving van prestatie naar beleving

Ontdek wat een XLA is, hoe het verschilt van een SLA en waarom beleving de nieuwe standaard is voor klantgerichte dienstverlening.


Mei Lin Parisius 06 oktober 2025
Van momentopname naar doorlopend dialoog: de opmars van continu klantenonderzoek

Van momentopname naar doorlopend dialoog: de opmars van continu klantenonderzoek

Leer waarom continu klantenonderzoek belangrijk is voor organisaties die op zoek zijn naar snellere en relevante inzichten.


Sem Kieboom 08 juli 2025
XLA-norm in ICT & Cybersecurity: wat is het, waarom is het belangrijk en wat staat ons te wachten?

XLA-norm in ICT & Cybersecurity: wat is het, waarom is het belangrijk en wat staat ons te wachten?

De XLA-norm biedt een nieuw kader voor het verbeteren van gebruikersbeleving binnen service management. Ontdek het nu!


Mei Lin Parisius 26 juni 2025
Het verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid

Het verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid

Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid


Hans Hylkema 02 april 2025
Van data naar actie: Zo haal je écht waarde uit klantenonderzoek

Van data naar actie: Zo haal je écht waarde uit klantenonderzoek

Ontdek de waarde van klantenonderzoek en hoe je inzichten omzet in concrete verbeteringen voor klanttevredenheid.


Sem Kieboom 24 maart 2025