Kwantitatief onderzoek

Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 1 & 2)

Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 1 & 2)

Onder klantenbinding wordt verstaan dat je als organisatie zorgt voor het behoud van bestaande klanten en het verhogen van hun bestedingen door het ontwikkelen van klantenloyaliteit.


Michiel de Snaijer 16 november 2020
Het verschil tussen kwalitatief en kwantitatief onderzoek

Het verschil tussen kwalitatief en kwantitatief onderzoek

Dit is het verschil tussen kwalitatief en kwantitatief onderzoek


Hans Hylkema 24 september 2020
Wat zijn klanttevredenheidsonderzoeken?

Wat zijn klanttevredenheidsonderzoeken?

Klanttevredenheidsonderzoek brengen de tevredenheid van klanten ten aanzien van jullie producten, diensten en dienstverlening in kaart.


Paul van Schie 09 december 2019
Zeven kenmerken van kwantitatief onderzoek

Zeven kenmerken van kwantitatief onderzoek

Kwantitatief onderzoek is maatwerk. Maar er zijn wel kenmerken van kwantitatief onderzoek die je vertellen of het goed is opgezet. Hier lees je er zeven.


Caroline Dekker 01 mei 2019
Kwantitatief onderzoek en kwalitatief onderzoek: welke methode?

Kwantitatief onderzoek en kwalitatief onderzoek: welke methode?

kwantitatief onderzoek en kwalitatief onderzoek.


Niels Dekker 24 april 2019