Kwantitatief onderzoek

Zeven kenmerken van kwantitatief onderzoek

Zeven kenmerken van kwantitatief onderzoek

Kwantitatief onderzoek is maatwerk. Maar er zijn wel kenmerken van kwantitatief onderzoek die je vertellen of het goed is opgezet. Hier lees je er zeven.


Thaiza Kwas 17 november 2021
Hoe speel ik in op klantbehoeften? Vraag het klanten zelf!

Hoe speel ik in op klantbehoeften? Vraag het klanten zelf!

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren; waarom het meer om het lijf heeft dan een vragenlijstje uitsturen.


Thaiza Kwas 28 oktober 2021
Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 1 & 2)

Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 1 & 2)

Onder klantenbinding wordt verstaan dat je als organisatie zorgt voor het behoud van bestaande klanten en het verhogen van hun bestedingen door het ontwikkelen van klantenloyaliteit.


Michiel de Snaijer 16 november 2020
Het verschil tussen kwalitatief en kwantitatief onderzoek

Het verschil tussen kwalitatief en kwantitatief onderzoek

Dit is het verschil tussen kwalitatief en kwantitatief onderzoek


Hans Hylkema 24 september 2020
Wat zijn klanttevredenheidsonderzoeken?

Wat zijn klanttevredenheidsonderzoeken?

Klanttevredenheidsonderzoek brengen de tevredenheid van klanten ten aanzien van jullie producten, diensten en dienstverlening in kaart.


Paul van Schie 09 december 2019