Goed werkgeverschap begint met luisteren: waarom alleen medewerkerstevredenheid meten niet genoeg is

Goed werkgeverschap begint met luisteren: waarom alleen medewerkerstevredenheid meten niet genoeg is

Verhoog de effectiviteit van zorginstellingen door inzicht in cliëntervaringen en medewerkersgeluk te krijgen.


Samantha de Rooij 05 juni 2025
Zzp’ers in de gehandicaptenzorg – een nieuwe realiteit vanaf 2025

Zzp’ers in de gehandicaptenzorg – een nieuwe realiteit vanaf 2025

De gehandicaptenzorg moet zich door strengere regels rond schijnzelfstandigheid voorbereiden op een toekomst met minder zzp'ers.


Nienke van Stralen 12 november 2024
Het nieuwe kwaliteitskompas voor de ouderenzorg

Het nieuwe kwaliteitskompas voor de ouderenzorg

Deze blog introduceert het nieuwe kwaliteitskompas voor de ouderenzorg, dat de focus legt op de kwaliteit van bestaan van cliënten.


Hans Hylkema 02 september 2024
Het belang van cliëntervaringsonderzoek in de ouderenzorg: anticiperen op mondige ouderen 

Het belang van cliëntervaringsonderzoek in de ouderenzorg: anticiperen op mondige ouderen 

Hoe kunt u inspelen op de toenemende mondigheid van ouderen in de ouderenzorg? Leer meer over het belang van cliëntervaringsonderzoek.


Customeyes 11 april 2024
Het belang van cliëntervaringsonderzoek in de ouderenzorg: de digitale toekomst tegemoet 

Het belang van cliëntervaringsonderzoek in de ouderenzorg: de digitale toekomst tegemoet 

Hoe beïnvloeden stijgende opleidingsgraad en digitale vaardigheden ouderenzorg? Leer hoe deze trends het cliëntervaringsonderzoek beïnvloeden.


Nienke van Stralen 04 april 2024