Beleving

Van momentopname naar doorlopend dialoog: de opmars van continu klantenonderzoek

Van momentopname naar doorlopend dialoog: de opmars van continu klantenonderzoek

Leer waarom continu klantenonderzoek belangrijk is voor organisaties die op zoek zijn naar snellere en relevante inzichten.


Sem Kieboom 08 juli 2025
XLA-norm in ICT & Cybersecurity: wat is het, waarom is het belangrijk en wat staat ons te wachten?

XLA-norm in ICT & Cybersecurity: wat is het, waarom is het belangrijk en wat staat ons te wachten?

De XLA-norm biedt een nieuw kader voor het verbeteren van gebruikersbeleving binnen service management. Ontdek het nu!


Mei Lin Parisius 26 juni 2025
Geef medewerkers de vrijheid om klantgericht te zijn

Geef medewerkers de vrijheid om klantgericht te zijn

Welke barrières om klantgericht te werken komen het meest voor? En wat zijn best practices op dit gebied? Een gesprek met Hans Hylkema en Guido Heezen.


Niels Dekker 08 januari 2018
Targets uit de vorige eeuw

Targets uit de vorige eeuw

Mijn zorgverzekeraar roept sinds 2012 dat zijn klantenservice het meest klantgericht is. Maar de targets van de helpdesk gaan nog over maximale gesprekstijd.


02 maart 2015
Hoe ontstaat klanttevredenheid?

Hoe ontstaat klanttevredenheid?

Klanttevredenheid ontstaat wanneer de kwaliteit van uw product of dienstverlening tenminste overeenkomt met de behoeften en verwachtingen die uw klanten hebben.


24 december 2013