Maandelijks bundelen we onze blogs in een handig overzicht. In juni publiceerden we twee mooie klantencases. Het Nederlands Centrum Jeugdgezondheid deelde hun ervaringen met het stakeholdersonderzoek en Folkert Ruiter van Athlon Car Lease vertelde voor de camera wat het klantenonderzoek heeft opgeleverd. Daarnaast markeerde juni het einde van de videoserie “Klantenonderzoek: What’s in it for me?” met de laatste video uit de serie over individuele feedback. Wil je alle 9 redenen zien waarom het slim is om een klantenonderzoek uit te voeren? Bekijk dan de compilatievideo! Fijne zomer!
Het Nederlands Centrum Jeugdgezondheid (NCJ) wil hét innovatie- en kenniscentrum voor de jeugdgezondheidszorg zijn. Customeyes heeft voor het NCJ een stakeholdersonderzoek uitgevoerd. Lees verder >>
De opvolging van een klantenonderzoek is net zo belangrijk als het uitvoeren ervan. Hoewel dit logisch klinkt en projectleiders zich dit doorgaans ook realiseren, blijkt de praktijk weerbarstiger. Als je de mogelijkheid hebt en dit bij uw organisatie past, probeer dan het klantenonderzoek niet-anoniem uit te voeren. Lees verder >>
In opdracht van Athlon Car Lease bracht Customeyes de klantverwachtingen in kaart. Follkert Ruiter, Marketing Manager bij Athlon Car Lease, vertelt over zijn ervaringen. Lees verder >>
Er zijn verschillende manieren waarop een klantenonderzoek voor joúw organisatie het verschil kan maken. We hebben de 9 belangrijkste redenen waarom je een klantenonderzoek zou moeten doen voor je op een rij gezet! Lees verder >>