Succesvolle organisaties kennen hun klanten!

Organisaties die hun klanten kennen en die interesse tonen in wat er bij hun klanten leeft presteren beter.

Organisaties die hun klanten kennen en die interesse tonen in wat er bij hun klanten leeft presteren beter. Juist nu loont het om extra aandacht te geven aan uw bestaande klanten. Het is zelfs in deze tijd verstandiger om meer energie te steken in het behoud van uw huidige klanten dan in het binnenhalen van nieuwe klanten.

De meeste organisaties willen – in turbulente tijden meer dan ooit – een goed contact onderhouden met hun klanten. Dit is onder andere mogelijk door voortdurend feedback te vragen. Maar u wilt deze informatie zeker niet verkrijgen via ingewikkelde onderzoeksystemen.

Customeyes heeft een klantenonderzoek ontwikkeld dat niet alleen zeer toegankelijk en vriendelijk is voor alle betrokkenen (respondenten, medewerkers en management), maar waarmee u en uw medewerkers ook heel praktisch aan de slag kunnen. Wilt u loyaliteit stimuleren? Continu de klantbeleving volgen? Uw imago toetsen? Nieuwe verkoopkansen ontdekken? Of uw medewerkers klantgerichter maken? Met het Customeyes Customer Feedback Systeem bepaalt uw doelstelling de inrichting van het onderzoek. Dit kan variëren van een grootschalig kwantitatief onderzoek tot een klantensafari, van diepte interviews tot after-salesinstrument.

Het Customeyes Customer Feedback Systeem geeft u niet alleen glashelder inzicht in uw klanten, maar geeft u ook adviezen over hoe u klanttevredenheid stimuleert en uw klanten behoudt.