Kennisoverzicht klantenonderzoek

Kennisoverzicht klantenonderzoek

Customeyes

In dit overzicht lees je onze meest gelezen blogs van de afgelopen tijd. Waarin we stilstaan bij onderzoeksinhoudelijke issues als de waarde van oude klantenonderzoeken en issues die iedere onderzoeker tegenkomt. Maar ook bij de samenwerking tussen Customeyes en BDO en de stroeve manier waarop mensen op veranderende situaties reageren. 

[BLOG] Vastgeroest

Henk smeert elke ochtend vier boterhammen voor de middag: twee met pindakaas, twee met kaas. Om 11.00 is er koffie, om 13.00 lunch en om 17.03 gaat de computer uit. Want ‘Zo doen we het altijd!’ of ‘Dit is nou eenmaal de beste manier’. Henk is vastgeroest. Herken je ‘m? Waarschijnlijk wel, want iedereen zit wel vastgeroest in bepaalde patronenLees verder

Verrast een berg, kost een beetje.

[CASE STUDY] Relatie en kwaliteit bij BDO op gedeelde eerste plaats

Sinds 2012 werken BDO en Customeyes samen. Het doel: klantverwachtingen en klantervaringen meten en intern verspreiden om  de organisatie in beweging te krijgen richting de klant. Wij reisden af naar het hoofdkantoor van BDO in Eindhoven voor een interview met Jan van Kemenade, Senior Sales Adviseur bij de wereldwijd tot de top vijf behorende accountancy- en adviesorganisatie... Lees verder

[BLOG] Tackle vijf issues bij klantenonderzoek

Beslissingen maken is dagelijkse kost. Dat weet iedereen die wel eens een klantenonderzoek heeft opgestart. Wie ondervragen we? En wat doen we met de resultaten? Met de juiste warming-up, tackle je deze issues vooraf… Lees verder

E-book: Vergroot je Klantwaarde met het Klantwaardemodel

E-book: Vergroot je Klantwaarde met het Klantwaardemodel

Een klantstrategie opzetten, samen met je klanten. Leer hoe je dat doet met behulp van het Klantwaardemodel van Customeyes

Meer informatie

Haal alles uit je oude klantenonderzoek

Op de kamer van bijna iedere manager staat wel zo’n ladekast waar oude onderzoeken in liggen te vergaan. Ze overleven elke grote voorjaarsschoonmaak, want ergens stond nog dat ene pareltje van een inzicht. Maar ga je ooit zin krijgen om op zoek daarnaar iedere letter in het rapport te lezen? Waarschijnlijk niet. Gelukkig hoeft dat ook niet. Je moet alleen weten welke informatie waardevol voor je is. Haal alles uit je oude onderzoek. Pak ‘m bij de schoonmaak van dit jaar uit de la en blader door naar… Lees verder

 


Customeyes Customeyes Onderzoeksbureau LinkedIn