Wat je aandacht trok in 2014

Wat je aandacht trok in 2014

Customeyes
In het afgelopen jaar hebben we veel ervaren en gedeeld. Dit is wat de aandacht trok in 2014.

In 2014 mochten wij tientallen vooruitstrevende managers begeleiden bij het verhogen van hun klantwaarde. De ervaringen die we hiermee opdeden, hebben we gedurende het jaar met jullie gedeeld. Hieronder een overzicht van de meest aansprekende topics.

De vijf don’ts van klantenonderzoek

Helaas lukt het niet alle organisaties om het maximale uit een klanttevredenheidsonderzoek te halen. Veel organisaties worstelen met de mooie kans om inzichten op te halen, wat soms zelfs leidt tot irritaties bij klanten. Wat zijn de don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek? En hoe zorg je er voor dat jouw klantenonderzoek wél een succes wordt? Start hier en lees de artikelreeks.

[Video] 9 opbrengsten van een klantenonderzoek

Wanneer wij vragen naar het doel van een klantenonderzoek zijn de twee meestgehoorde antwoorden 1) de tevredenheid van klanten testen en 2) de vereiste certificering binnenhalen. Zonde, want er zijn veel meer redenen waarom een klantenonderzoek voor jouw organisatie het verschil kan maken. Bekijk de video over de 9 belangrijkste redenen om klantenonderzoek te doen.

Met zo’n cultuur wordt klantgerichtheid nooit wat

“Ik vind mezelf klantgericht, maar heb moeite met het meekrijgen van de rest van de organisatie”. Een herkenbaar geluid van een jonge ambitieuze directeur op één van onze masterclasses. Al snel ontstaat er een discussie met de andere deelnemers over klantgerichtheid. Hoe bevorder je het? Wat moet je doen om mensen klantgerichter te maken die al jaren hun werk op een bepaalde manier doen? Lees het hele artikel.

[Video] haal meer uit je klanten met deze 5 methoden

Feedback van een klant is een van de makkelijkste manieren om een verbeterkoers voor je organisatie te bepalen. Hoe verzamel jij klantinzichten waarmee je je organisatie vooruit helpt? In deze video geeft Emile van Geelen, consultant bij Customeyes, een vijftal manieren om klantinzicht te verzamelen.

Is customer intimacy de beste klantstrategie voor jouw organisatie?

Customer intimacy wordt door verschillende organisaties als dé ultieme klantstrategie gezien. Is dat eigenlijk terecht? En is deze klantstrategie wel betaalbaar? Hoe realiseer je een cultuuromslag binnen je organisatie, zodat medewerker oprecht geïnteresseerd zijn in klanten in plaats van interesse te veinzen? In dit artikel gaan we op deze vragen in